Úvodní strana Fotky 2013 Fotky 2012 Fotky 2011 Fotky 2010 Fotky 2009 Fotky 2008 Fotky 2007 Fotky 2006 Fotky 2005 Starší fotky Moje aktivity

Rok 2009 :

Krkonoše
(Pec p.Sn.)
2.1.-5.1. Výlet do Pece pod Sněžkou, do nóbl hotýlku Hořec, kam nás vytáhli Novotňáci. Já běžkoval, Jaňulka bobovala, všichni jsme se po večerech koupali v hotelové výřivce.
Akce KVK 10., 24.1. Pár fotek ze 2 lednových akciček KVK, nejprve z videosession u Jirky, pak z pravidelného sobotního zasedání tentokrát u Švejka.
Luboš 34
(Maleč)
13.-15.2. Luboš nás pozval na oslavu svých narozenin na prověřenou chlastací chatu u Malče na Šumavě, pili jsme, jedli jsme, bobovali jsme, procházeli jsme se, iglů stavěli, autíčkama jezdili, tancovali, pili jsme, jedli jsme ... :)
Vídeň end 25.-27.2. Po ročním pobytu jsme stěhovali Jaňulčiny věci z privátu ve Vídni, provedli závěrečnou fotodokumentaci, rozloučení, sušení slz ... :)
Jaňulka 25
(u řetězáku)
24.-26.4. Oslava Jaňulčiných 25.narozenin, ale i narozenin Marka a Davida. Zamluvili jsme chatu VAKu, přivezli soudek a pípu, uvařili guláš, podnikli výlet do Dobronic, počasí nám přálo. Na konec jsem si udělal ještě krátký výlet do Prahy :(
Čarodky
na zahradě
30.4.-1.5. Vzhledem k nedostatku organizátorů Jaňulka uspořádala čarodky u nás na zahradě, nakonec nedorazila, takže se děly u nás, bez nás, neb já byl u Ondry :) Nicméně alespoň odpoledne a pak po půlnoci a druhý den jsem se pilně účastnil :)
Maďarsko
(západ)
7.5.-12.5. Dovolená s Jaňulkou a její neteří Pavlínkou do maďarských termálů. 3 noci v Györu, potom 2 poblíž Balatonu, ubytování jsme hledali "na blind", užívali si krásného počasí a výborné maďarské kuchyně ( a relativně příznivého kurzu koruny vs. forintu :)
Sicílie
(jachta)
4.6.-14.6. Cesta auty na Sicílii, odtud na týden velkou jachtou (47 stop) po Liparských ostrovech, zaměřený na zkoumání místních sopek, cestou zpět ještě i přes Etnu. Večer před návratem jsme zajeli autem do horkého Palerma :) Čistě pánská jízda, 5 písečáků, 2 táboráci, kapitán z Prahy.
Státnice J.
(JČU Č.B.)
16.6.2009 Na Jaňulčiných státnicích jsem se ocitl spíše náhodně, protože nestíhala tak jsem ji tam vezl, pak i fotil, tedy hlavně sdělování výsledků na konci státnicového dne.
Lipno
(s KVK)
16.-19.7. Déle plánovaný výlet s kamarády z KVK do útulné ubytovny na břehu Lipenské přehrady. První 2 dny bylo krásně, měl jsme ssebou i kola, tak jsem jezdil, další den nám dost pršelo, tak jsme jej prospali a proseděli v hospůdce u přístaviště (po krátkém výletu lodí).
Katamarán
(Černá v P.)
8.8.2009 Jednodenní poměrně narychlo domluvený výlet s Kejmlem a spol. na Lipno na malé katamaránky. Krásně foukalo, tak jsme si suprově zajezdili cca 20 až 25 km, ale i sluníčko se činilo a my se mazali jen vnitřně (víno typíčo:), tak jsme byli dost spálení.
Slovensko
(okruh)
25.8.-3.9. Velký pohodový (operativně plánovaný) okruh po Slovensku, hlavně sever a východ, z počátku každodenní koupání v termálech, výborné papání ve stylových kolibách a restauracích, spaní převážně v Mondeu. Slušně jsme se pohli a poznali spoustu přírody.
Zraz ze ZŠ
(Peta Car)
20.11. Po dlóóuhých sedmi letech jsme se konečně opět sešli se spolužáky ze 3.ZŠ v Táboře, v počtu asi 14-ti lidiček, díky organizátorovi Rosťovi. Pokecání v hospůdce Peta Car i pokračování na diskotéce v Apolllu se skutečně velmi vydařilo :)
Vídeň
(s KVK:)
19.-20.12. V sobotu cestou do Vídně sněžilo, tak jsme dorazili až po 16-té hodině, prošli Mariahilfestraße, trhy před radnicí, dali si pizzu vedle plné pákistánské restaurace, skoukli centrum ... V neděli bohužel vůz Š odjížděl brzy, my omrzlý zbytek viděli ještě Schönbrún, Belvedér, ...